Förstår mig inte på killar!

Va fan trodde du att jag skulle göra? Hoppa på dig eller?! HAHA!
Snälla de var jag som bad dig dra för jag orkade inte med situationen längre!
Så fegt du kan inte ens säga hej! HAHAHA din tönt, ja det är precis vad du är en tönt!
Seriöst jag såg dig, du såg att jag såg dig du sa något till din polare reste dig upp och sprang därifrån !
Löjlig är du och jag hoppas fan du läser detta! Patetisk är du!
Jag skiter fullständigt i dig, jag tycker bara du e så jävla töntiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig, du kan inte ens säga hej! ååhh!!

_______________________________

Iallfall.. Vi var på Sigges igår! Jävla kul var de faktist, vi cpa loss på blattegolvet :) Och vem tror ni inte står som Dj? 'Jo lilla Nenad  ( Arbetskamrat) hur paff tror inte ni att jag blev? hahaha! Världen är liten !
Som vanligt så måste jag ju tappa något, och denna gången vart de Visa kort & körkortet.. kul... Så nu måste jag rota fram mitt vackra pass... hahaha! Eller kan man köra på legg? Hmm..
Well well, mår som jag förtjänar äckel bakis med andra ord!  =)

:::::::::::::::::::::::

Beso /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0