!!IDIOTER!!!


Kommer bli så förbannat jävla UNDERBART att slippa leta efter mina kläder och skor i alla rum förutom mitt egna! Av någon konstig anledning så får dom ben och gömmer sig i mina systrars rum, eller någon annanstans i huset ELLER  så ser jag mina kläder /skor på faceboook och inte sitter dom på mig inte!

Åhh va jag längtar tills ja flyttar!
Kan göra va faan jag vill, och försvinner de ngt så finns de förmodligen i ngt av mina 8 garderober ( i lägenheten då alltså ) eller ngn annanstans i lägenheten och då har jag ingen annan att skylla på än mig själv!

Och dessutom så kommer jag slippa all jävla gnäll här hemma, blir gaaaaaaaaaaaaaalen snart!
Vill att de ska bli OKTOBER NU!!
_____

Nu  e de dax för en powernapp! Inatt blir de jobb... kommer bli en lååååååååååååååång natt!
Beso/C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0