Lamborghini - Grinig..Sorry!!

Va i gbg igår! Gav min storasyster en åk tur i  en Lamborghini:=)
Alltså jag köpte de på nätet, hon fick åka med i 10 min.. kostade typ 600 kr! Hehe men det e hon värd!
Hon va såå glaad och bilen så snygg!! Den lät som ett monster när han brummaa! Grrrrrrrr!!
Med han menar jag en kille på 21 år! 21 fucking år! Han e typ proffs på köra sådana bilar, helt galet nice! Hade lätt velat ha hans jobb =)

Lamborghini! Sååå fucking het!
___________


Har nog vart lite grinig på jobbet idag... Sorry kompisar!
Jag har inte sovit ngt på 3 dar.. jävla jobbigt och vända på dygnet från en dag till en annan och det är ännu jobbigare när folket hela tiden frågar om jag är arg/grinig/bekymrad.. jag bliir bara mer irriitteerradd än grinig när alla fråga samma sak hela tiden.
Jag vet att jag e den glada spralliga bruden, men jag har mina dar då jag inte orkar de betyder liksom inte att jag mår dåligt eller e bekymrad osv.. bara allmänt trött. hehe =)


Guud va jag gillar å kramas! HAHA =)
Killarna på jobbet är mysiga, jag kramas med alla ;) Hähähä
!
___________________________________________

Well dax å nana innan ögonen trillar ur.. Cya!
Beso/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0