Sitter lite i skiten..

Asså jag har tatt på mig för mycket grejer.
Varför ska jag alltid säga ja till allt? A visst jag fixar de! FUCK!!
Har för många bollar i luften..

och dessutom så vart jag inställd på att flytta i oktober  så jag har inte tänkt så mycket på va man måste köpa och så de skulle jag fixa  i september!
Men nu verkar de som att de är inflytt redan 1 sep som de var sagt från början!
Är jävligt trött på allt strul alltså! Får inte tag i bruden som bor där och de får inte bostäder heller.
Grejen e den att tjejen som bor där nu hennes kontrakt går ut sista sep och mitt börjar 1 sep.
Och enligt bovärden så ska hon va ute 1 Sep, dom har alltså flyttat hennes datum så jag kan flytta in.. fattar du? Ah lite svårt att förklara..

Det jag har till lägenheten är

* Säng
* Soffa
*  Tv
* Tvbänk

Ja det var allt..
Fattar ni va jag måste handla eller?!
Shit alltså, måste till G-kås, Ikea & Rusta!
Pengar e ju inga problem så att säga, men nästa månad kommer bli taajt som fäääään! har liksom köpt en ny mobil, och soffan betalas nu i slutet på denna månaden.. Gaahh!!

Well, de kostar å ligga på top!

Beso/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0