Intressant..

Först ska jag börja med att säga att jag har fått lägenhet i Borås! YEAH! ÄNTLIGEN!!!!
Flyttar till Sjöbo 1 Sep =)
Lägenheten är perfekt för en person! För jävla fula tapeter bara, hoppas dom står för de! Har redan ringt och snackat med honom om tapetsering =)
 Annars får jag göra de själv, tänker fan inte ha limegröna tapeter i hallen , gula i köket och mönstrade i vardagsrummet.. HALLÅ ELLER?!
Toaletten är blå, skit ful färg men de struntar jag i tänker ju inte lägga massa pengar på en lägenhet som jag inte har köpt eller så.
_______

Asså dessa killar på jobbet, de kommer ju in en hel del nya människor, vissa ser ju riktigt bra ut!
Vissa har man inte sätt eftersom dom jobbar på motsatta skiftet eller natt * host host* DAMNE! Sniigiinggaaarr! hähä
______

Det kanske bara är jag som inbillar mig? konstigt för egentligen så drar jag mig inte till "sånna som du" låter jättefult att säga så men va ska jag använda för ord/uttryck då? Om jag skriver de ordet jag tänker på så kommer alla som jobbar på ericsson som läser detta som känner mig förstå med en gång vem jag menar.. muahha!
I vilket fall.. du är ju mumms! Eller a du blir de dag för dag.. haha!
Kan vara för att du är så trevlig/blåst? Haha lite gulligt faktist.
_

Saknar en del människor som jag jobbat med faktist.. Inte riktigt lika roligt utan er ju!
Fast dom nya vi har fått in e riktigt sköna!
En ser hög ut jämt och ständigt, den andra tror ja har ngt uppkört där bak för de e full fart hela tiden, över allt och ingenstans.. haha =)
_______

Jaa nä dax och krama kudden och drömmmmmaa sig bort !
Puss på skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0