Skott i pannan!

Jag klagar inte över att jag har ett jobb, men just nu så känns det som att jag inte har ett  liiiiiiiv!
Sen jag börja jobba har jag jobbat över varje helg förutom en! Och ja började sista veckan i maj...

__________

Lägenhetsletandet i Borås går åt helvete, för jag har aldrig första tjing på någon lägenhet och just den jag gillar e det ju självklart att spekulanten före mig  tackar ja till..

___________________

Plus att jag blir så jävla besviken på vissa vänner som inte håller vad dom lovar och ljuger hela tiden. Jag spelar med som att ja inte fatta att den va hos den andra.. de va ju inte så att jackan hängde på räcket utanför..
eller att din polare talade om att du var där du sa att du inte va osv..
____________________


_________________________
Och kamelen har jag nästan glömt av nu..  hehe kanske för att jag inte ser kamelen varje dag längre. . höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0